wtorek, 29 sierpnia 2017

Dzień otwartych koszar 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

Muszę Wam pokazać kilka migawek z wypadu do Dęblina na dzień otwartych koszar. Było naprawdę widowiskowo. Te wakacje upłynęły nam pod hasłem luzu i wycieczek. Serio chyba pierwszy raz czuję, że mnie ferajna nie wymęczyła na maksa. Bardzo dużo rzeczy zrobiłam w domku. Nawet okna są pomyte. Rzeczy posegregowane. Pozbywam się wszelakich nadmiarów z domku, z których dzieci wyrosły. 

Jednym z naszych dni poza domem był wypad na tygodniu do Dęblina (18 sierpnia). Myślałam,że tylko pokażą panowie sprzęty i tyle. A nie dość, że były wystawione wszelakie sprzęty jeżdżące na terenie bazy to jeszcze odbyły się pokazy lotnicze.












Nie zamęczam ilością zdjęć. Impreza ma charakter cykliczny więc warto zwracać na nie uwagę w kolejnych latach. A co wymyślono żeby upał nie doskwierał - trzy zmokłe kurki do domu zabierałam :)


Z ciekawostek obok bazy jest duże Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie. Nam czasu zabrakło by je zwiedzić. Dlatego mamy plan na kolejną wycieczkę.

Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...