piątek, 8 grudnia 2017

Nowe idzie... biżuteria z miedzi

Dzień dobry wszystkim



Oto moje biżuty zrobione w nowej technice :)



Biżuteria wykonana jest z miedzi, ocynkowana, wybite literki. Ja jestem zachwycona tą techniką. Już od dawna o niej myślałam i jak dowiedziałam się, że mistrzyni tematu, czyli Dorota Guriana będzie miała warsztat na AiT to wiedziałam, że na sto procent idę na niego. Dorotko dziękuję za super warsztaty i przemiły czas, a przede wszystkim za ogrom przekazanej wiedzy.





Powiem Wam, że mikołaj ma mi przynieść drutów miedzianych, blaszki miedziane już mam zakupione. Litery do wybijania lecą do mnie. Dostęp do lutownicy jest. Czekam może szkolny mikołaj przyniesie lut i chemię. Będzie się działo :)

5 komentarzy:

  1. cudny naszyjnik , bardzo mi się podoba , na pewno stworzysz dużo ślicznych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten drugi też fajniasty myślałam ,że to jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, jak ślicznie! Czekam na następne twory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna i intrygująca!
    pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...