wtorek, 6 marca 2018

New challenge at Paperbabe stamps - Anything goes

Na blogu Paperbabe Stamps ruszyło nowe wyzwanie, na które przygotowałam kartkę dla nauczyciela chemii. Nowy zestaw z butelkami, fiolkami z kolekcji "Alicja w krainie czarów" nadawał się do tego idealnie. A na dokładkę ten napis "Wypij mnie" - mistrzostwo. Całość utrzymana w kremowo-czarnej kolorystyce.

Stemple możecie znaleźć TUTAJ.

I have made men's birthday card for chemistry teacher in her school. She used Bottle of stamp set with bottles, shapes and "drink me" sign. All in cream and black colors.





Wyzwanie tym razem to możliwość zgłoszenia dowolnej pracy czyli Anything Goes. Zapraszam serdecznie. Zgłoszenia można wysyłać TUTAJ.

Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

Pozdrawiam serdecznie. Best regards




6 komentarzy:

  1. I adore the colours you have used for your Bottle of Stamp creation, so elegant in it's design. I'm sure it will be loved by the Chemistry Teacher.
    Creative Wishes Tracey x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka. Tajemnicza i magiczna. Idealna dla chemika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka dla chemika jest świetna, podoba mi się zarówno jej kolorystyka jak i prosta, wymowna kompozycja ;-)
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w KTM. Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...